Általános tudnivalók az integrációról
Általános tudnivalók az integrációról
Asztalfoglalás integráció esetén lehetőség adódik az asztalfoglalások kezelésére a Fruiton belül.
A foglalások kezelésével átláthatóbbá tehetjük asztaltérképünket a személyzet részére (láthatjuk az adott napra szóló foglalásainkat az asztalokra), a foglalásokat egyszerűen kezelhetjük. Lehetőségünk van továbbá törölni foglalásokat, amennyiben a vendégek mégsem jelentek meg.
Foglalások asztalhoz társítása az Asztalfoglalás felületén
Jelentkezz be a Asztalfoglalás online felületébe. A bejelentkezéshez előzetesen rendelkezned kell egyedi regisztrációval.
Foglalások színkódjai az asztaltérképen
A foglalási időhöz közeledve az asztal keretszíne módosulni fog.
Foglalás több, mint egy óra múlva.
Foglalás egy órán belül.
Foglalás fél órán belül.
Rögzített foglalások megtekintése egy asztalon
Miután belépsz az asztalra, a közös rendelési lista fölött megtekintheted az asztalra vonatkozó foglalásokat.
Több foglalás esetén a foglalások egymás alá kerülnek.
A foglalásokról az következő információk kerülnek megjelenítésre:
- személy neve,
- foglalás időpontja,
- foglalás létszám,
- megjegyzés (amennyiben volt)
Foglalás lista
A lista elérhető az asztalonkénti nézetből.
A foglalásokat a rendszer frissíti minden alkalommal, amikor a listát megnyitjuk.
Egy foglalásról az alábbi adatokat tudjuk megtekinteni:
Információ neve | Leírás |
Név | A foglaló neve |
Telefonszám | Foglaló telefonszáma |
Fő | Foglalás létszáma |
Asztal | Asztal, amelyre elhelyeztük a foglalást |
Megjegyzés | Ide bekerül a vendégtér, valamint a foglaló által írt megjegyzés. |
Dátum | A foglalás napja, időpontja |
A foglalás listán belül gombok segítségével tudjuk a foglalást kezelni, amiket az alábbiakban felsorolunk.
Foglalás funkciók
A gombokkal egyben frissítésre kerülnek az asztalok a Tableversum felületen.
Távozás esetén a vendég a foglalás listából eltávolításra kerül.
Vendég megérkezett
Ezzel a státusszal jelezhetjük, hogy a vendégek megérkeztek. A státuszt használhatjuk akkor is, ha még az asztalnál az előző foglalás vendégei tartózkodnak.
Ez a státusz a foglalás vezetésében kihagyható, amennyiben egyből asztalhoz ültetjük a vendégeket.
Vendég nem jelent meg
Amennyiben egy foglalásra nem érkeztek meg a vendégek, ezt tudjuk jelezni majd pedig a foglalások közül a foglalást törölni.
Az asztalfoglalás felületen a foglalás bekerül a Törölt, lemondott, el se jött listába.
Vendégek ültetése
A megérkező vendégeket az asztal nézet menüpontban tudjuk érkeztetni és ültetni. Előszőr válasszuk ki az asztalt, majd a foglalásra, végül pedig az ültetés gombra.
Vendég távozás
A vendég foglalást eltávolíthatjuk a listából a távozás gomb segítségével.
Kapcsolat
Ha további kérdéseik vannak az új beállításokkal kapcsolatban, keressék supportunkat a 0620/333-3535-ös telefonszámon vagy írjanak e-mailt a support@fruitsys.hu címre.
Jelenleg nincsenek elérhető megjegyzések.
Tartalom megosztása
Hivatkozás megosztása
Megosztás a közösségi médiában
Megosztás e-mailben
Kérjük bejelentkezés hogy megossza ezt Bejegyzés e-mailen keresztűl.