Mentett és nem mentett rendelések
Mentett és nem mentett termékek
Félreütöttél és másik termék került a rendelési listára?
A vendég meggondolta magát és nem kéri a terméket, vagy kicserélné?
Ismerd meg hogyan tudsz terméket törölni rendelési listáról!
Mentett termék
Mentett terméknek nevezzük minden olyan terméket, amely nyugtázva lett az asztalon a gomb segítségével. Az alábbiakban a mentett termékek három tulajdonsága kerül felsorolásra:

Szürke termék név
A mentett termékek neve szürke színre vált, amint azt beküldtük

Sztornó indoklás
Mentett termék törlése során indoklást kell megadnunk. A termék törlés naplózásra kerül a rendszerben a megadott indoklással.

Csak asztalon lévő termékek
A gombbal csak asztalra felvett termékeket tudunk beküldeni!

Mentett termék törlése
Mentett termékek törlését a közös lista nézetből tudod elindítani törölni kívánt termékek kijelölése után. A törlést a közös lista nézet gombjával teheted meg.
Ezután a felugró ablakban ki kell választanod a sztornó okát. Lehetőség van egyéni indoklást is megadni.
Nem mentett termék
Azok a termékek, amelyek gyors nyugtába vagy asztalra kerültek felütésre (asztal esetében addig, ameddig nem nyom rá a felhasználó a gombra) nem mentett rendelésnek minősül. A nem mentett rendelések fekete vagy kék - utolsó termék a listán - színnel szerepelnek a közös listán.

Ezen a képzésen a hozzászólás nem engedélyezett.
Tartalom megosztása
Hivatkozás megosztása
Megosztás a közösségi médiában
Megosztás e-mailben
Kérjük bejelentkezés hogy megossza ezt Bejegyzés e-mailen keresztűl.