Mentett és nem mentett rendelések

Mentett és nem mentett termékek

Félreütöttél és másik termék került a rendelési listára?

A vendég meggondolta magát és nem kéri a terméket, vagy kicserélné?

Ismerd meg hogyan tudsz terméket törölni rendelési listáról! 

Mentett termék


Mentett terméknek nevezzük minden olyan terméket, amely nyugtázva lett az asztalon a  gomb segítségével. Az alábbiakban a mentett termékek három tulajdonsága kerül felsorolásra:

Szürke termék név


A mentett termékek neve szürke színre vált, amint azt beküldtük

Sztornó indoklás


Mentett termék törlése során indoklást kell megadnunk. A termék törlés naplózásra kerül a rendszerben a megadott indoklással.

Csak asztalon lévő termékek


 gombbal csak asztalra felvett termékeket tudunk beküldeni!

Mentett termék törlése

Mentett termékek törlését a közös lista nézetből tudod elindítani törölni kívánt termékek kijelölése után. A törlést a közös lista nézet  gombjával teheted meg.


Ezután a felugró ablakban ki kell választanod a sztornó okát. Lehetőség van egyéni indoklást is megadni. 

Nem mentett termék

Azok a termékek, amelyek gyors nyugtába vagy asztalra kerültek felütésre (asztal esetében addig, ameddig nem nyom rá a felhasználó a  gombra) nem mentett rendelésnek minősül. A nem mentett rendelések fekete vagy kék - utolsó termék a listán - színnel szerepelnek a közös listán. 

Ezen a képzésen a hozzászólás nem engedélyezett.